Vedení a správa zákaznických účtů na marketplaces

Jak na vedení a správu zákaznických účtů na marketplaces?

Jedna věc je otevření účtu na Amazonu, eBay, eMAG, Kaufland nebo jiném internetovém tržišti, úplně jiná disciplína je ale samotné profesionální vedení účtu a každodenní správa účtu. Odepisování na dotazy zákazníků, řešení případných reklamací, komunikace se samotným tržištěm, řešení tasků a claimů. V tomto ohledu jsou nároky Marketplace náročnější. 

Je potřeba odpovídat včas, je potřeba reagovat do 24 hodin. I my zdůrazňujeme všem novým a potenciálním zákazníkům na samém začátku jednáních, že Marketplace je super možnost ale není pro každého. Prodejce na fungování tržišť a jejich nároky musí být připraven a nemůže se k tomu stavět, že ho někdo otravuje. Správa prodejního účtu například na Amazonu není opravdu na 30 minut týdně v rámci kafíčka u snídaně.

O úspěchu prodejního účtu na Marketplace rozhoduje mnoho faktorů. Počet objednávek a množství prodaného zboží není otázkou jen pěkného zalistování a popisku. Nastavení reklam a reklamních kampaní je další možností posunutí účtu a prodejů na vyšší úroveň. A pak je tu jeden z nejdůležitějších faktorů. Možná ten úplně nejdůležitější. Za peníze si ho nekoupíte. Je to vliv hodnocení a recenzí na úspěch. Například na Amazonu recenze od zákazníků ovlivňují zobrazování produktů a predikci prodejců v řazení. Hodnocení zákazníků ovlivňuje mimo kvality prodávaného výrobku také zákaznický servis. 

Co si pod zákaznickým servisem na tržištích představit?

1

Rychlost expedice objednávky.

2

Rychlé nahrání čísla balíku a sledování zásilky do administrace tržiště.

3

Odpovědi na dotazy související s produktem, objednávkou, expedicí nebo následným uvedením do provozu.

4

Rychlost a postup řešení případných reklamací.

Se vším umíme naším klientům pomoci. Umíme být vaší zákaznickou podporou 7 dní v týdnu a 365 dní v roce. Některé věci umíme spolu s vaší pomocí nastavit systémově. Některé věci je nutné dělat ručně a okamžitě. Je potřeba vědět, že na některé dotazy budeme potřebovat vaší součinnost a pomoc. Některé kroky můžeme dělat zcela samostatně. Vše je otázkou domluvy, rozdělení úkolů a kompetencí.

Můžeme váš účet spravovat od A do Z. Můžeme servisovat jen část nutných věcí, které se musí dělat a zbytek věcí si budete dělat sami. Toto vše je potřeba si vyjasnit a nastavit ihned na začátku. Amazon máme v malíku, na eBay jsme odborníci, eMAG je jeden z našich hlavních prodejních kanálů na východ, Kaufland je pro nás každodenní chleba. Jsme vám schopni otevřít účty, máme dovednosti na následnou profesionální správu prodejních účtů. Máme znalosti a zkušenosti předcházení problémů nebo jejich řešení. Zavolejte, napište nám e-mail nebo jen jednoduše vyplňte kontaktní formulář níže. Domluvíme si schůzku. Povíte nám o vašich plánech a vizích. My vám řekneme svůj názor a pohled. A pak už jdeme prodávat vaše produkty.

KONTAKTUJTE NÁS

Obecný přehled služeb elektronického obchodování nikdy nestačí, aby se společnost rozhodla pro partnera. Pojďme si promluvit a zaměřit se na kompetence, které můžeme nabídnout pro váš obchodní úspěch.