HEUREKA
Heureka už není jen samotný srovnávač Heureka. Jsou to i projekty Ověřeno zákazníky, Garance nákupu a soutěže ShopRoku a ProduktRoku.
Heureka je již dnes největší cenový srovnávač v Evropě. Srovnávače zboží jsou stále oblíbenějším a efektivnějším nástrojem v online marketingu, které majitelům a provozovatelům e-shopů nabízí poměrně snadnou možnost zobrazení produktů široké veřejnosti s vysokým konverzním poměrem ve srovnání s ostatními reklamními systémy. Hlavní výhodou srovnávačů zboží je, že uživatelé na stránce hledají konkrétní produkt.
Výhody Heureky
1
Zacílení na uživatele, kteří hledají konkrétní produkt
2
Získání certifikátu Ověřeno zákazníky na vlastní stránky
3
Možnost biddování nebo řazení dle ceny produktu
Srovnání PPC a cenového porovnávače
Největší potíží proti PPC reklamním systémům je složitější nastavení reklam. Pro spuštění je potřeba nastavení produktového feedu, na jehož základě jsou produkty zobrazovány ve srovnávači. Zde je nutné říci, že snad již všechny e-shopové řešení feedy disponují. Čím kvalitnější feed, tím je snazší implementace produktů do srovnávače a následné správné párování, pro které jsou klíčovými vlastnosti EAN, název produktu, název kategorie. Všechny atributy je možné upravovat v systému Mergado.
Mimo nastavení feedu pro Heureku je potřeba implementovat měřící systémy a získat certifikát Ověřeno zákazníky, který zpřístupňuje možnost biddování a zároveň nabízí možnost vložit tento certifikát na stránku pro zvýšení důvěryhodnosti značky i následné umístění inzerovaných produktů v tzv. Boxu doporučených obchodů, který zvýhodňuje nabídku inzerentů. Dalšími parametry pro řazení produktů ve srovnávači Heureky jsou:
- kvalita služeb obchodu
- dostupnost produktu
- cena produktu
- nastavená cena za proklik
Vedle zmíněných možností využití reklamního prostoru nabízí Heureka také vlastní košík, který ještě více zvyšuje konverzní poměr. Optimalizace je založena na principu, kdy nákupní proces probíhá přímo v rozhraní Heureky, zákazník tak nakoupí snadněji přes ověřeného prodejce. Inzerent následně platí provizi za přímý prodej.
Určitě doporučujeme, aby Heureka (případně i jiné cenové srovnávače) byla součástí marketingového mixu online prodejce.
Certifikát Ověřeno zákazníky
Co je služba Ověřeno zákazníky?
Ověřeno zákazníky je certifikát vytvořený stránkou Heureka.cz, který vám udělují vaši zákazníci zasláním vyplněného dotazníku s hodnocením vašich služeb. Získáte zpětnou vazbu od zákazníků, podle které lze pracovat na zlepšení vašich služeb.
Na váš e-shop si pak můžete umístit certifikát Ověřeno zákazníky, který vašim zákazníkům potvrdí, že jste spolehlivý e-shop, ve kterém se nemusí obávat podvodného jednání a mohou bezpečně nakoupit. Získáte také možnost umístit si recenze zákazníků na váš obchod.
Důležité je správné nastavení
Jak správně nastavit službu Ověřeno zákazníky?
Předpokladem pro nastavení této služby je registrace na Heureka.cz nebo Heureka.sk.
Přihlašte se do Heureky a klikněte na tlačítko Správa e-shopů.
V levém panelu zvolte Ověřeno zákazníky. Zkopírujte si váš tajný klíč, který bude třeba zadat do administrace vašeho e-shopu. Zelený rámeček obsahuje informaci o tom, v jakém stavu je zavedení služby Ověřeno zákazníky na vašem e-shopu.
Certifikát se vám na e-shopu zobrazí až ve chvíli, kdy vám bude Heurekou udělen na základě hodnocení uživatelů a po získání určitého počtu objednávek.
Nezobrazí se tedy pravděpodobně ihned ve chvíli, kdy zadáte do administrace tajný klíč.
Alfa a Omega kampaní je měření konverzí a správné kategorie. Jak ho správně nastavit?
Měření konverzí je nástroj, který vám umožní sledovat návratnost vašich investic do Heureky. Ve správě vašeho obchodu na portálu Heureka toto najdete po kliknutí v levém menu na Měření konverzí.
Více informací o této službě naleznete v nápovědě Heureky článku Měření konverzí.
Jaké další nastavení je třeba?
Prvním krokem by mělo být spárování Heureka kategorií s vašimi kategoriemi na e-shopu. Zasílání Heureka kategorií pro vaše produkty do feedu je zásadní pro správné napárování produktů.
Aby si Heureka vaše zboží mohla stáhnout a zobrazit, je třeba vložit do jejich rozhraní URL adresu vašeho XML feedu. V rámci řešení většiny platforem e-shopů k tomu slouží systémový feed.
V případě, že na Heurece využíváte placenou inzerci, lze v rámci administrace nastavit pro jednotlivé produkty maximální cenu za proklik.
Chcete nastavit listing a reklamní kampaně na Heurece správně, efektivně a smysluplně? Volejte nebo pište! Tým výkonnostních reklam u nás v ecommerceSKY si s tím poradí. Víme o Heurece úplně vše. Víme co a jak, kdy a proč, kam a kolik.
KONTAKTUJTE NÁS
Obecný přehled služeb elektronického obchodování nikdy nestačí, aby se společnost rozhodla pro partnera. Pojďme si promluvit a zaměřit se na kompetence, které můžeme nabídnout pro váš obchodní úspěch.


