SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Strategie, plány, kreativita, cílení a výsledný dosah

Sociální sítě ještě před 10 lety téměř neexistovaly. Dnes je to fenomén. Dnes ale mají v Čechách miliony aktivních uživatelů a jejich popularita a počet uživatelů stále roste. Jsou se tak cestou k velkému počtu vašim potenciálním zákazníkům.

Můžete cílit na konkrétní skupiny. Můžete vybudovat svou aktivní živou komunitu, pro kterou bude Váš obsah každodenním čtením. V dnešní době každý druhý uživatel svůj profil kontroluje pravidelně každý den.

Facebook, Instagram, LinkedIn,…

Ač se jedná o populární Facebook, lifestylový Instagram, profesně pracovní LinkedIn, novinářský a publicistický Twitter nebo jednu z nových platforem, máme schopnosti a dovednosti vám pomoci se zorientovat a navrhnout ten nejefektivnější způsob sebeprezentace. Můžeme využít možnosti velmi přesného cílení a ukázat tak vašim potenciálním klientům, že jste tady pro ně.

A jak s těmi sítěmi pracovat? Sledující, Reklama, E-shop…

Nabízí se velmi mnoho způsobů. Záleží na cíli a strategii komunikace. Od budování zákaznické a fanouškovské databáze, přes reklamu se všemi PPC prvky, až po přímý prodej svých služeb a produktů v integrovaném e-shopu. Buďte a inzerujte tam, kde Vaši zákazníci tráví volný čas.

Jaké sítě děláme? Aneb naše Top6 social networks

Facebook

Nejrozšířenější sociální síť na světě i v ČR. Obrovské možnosti marketingu a cílení. Facebook používá přes 2 miliardy uživatelů měsíčně, v ČR je to 5,2 milionu uživatelů. 74 % uživatelů se na sociální síť Facebook přihlásí každý den. Uživatelé stráví na Facebooku v průměru 38 minut denně. Uživatelem Facebooku je nejčastěji věková skupina 25-29 let (84 %). Následují uživatelé 30-49 let (79 %) a 18-24 let (76 %).

Instagram

Platforma pro sdílení vizuální kreativy, fotek a krátkých videí. Populární mezi mladou generací. 1 miliarda lidí se přihlásí používá Instagram každý měsíc. 500 milionů uživatelů se dívá anebo tvoří Instagram Stories každý den. 52% ženy a 48% muži. Průměrný čas uživatele na Instagramu je 28 minut každý den.

YouTube

Video obsah se stává trendem tisíciletí. Platforma a sociální síť pro jakéhokoli uživatele internetu. Sociální síť YouTube má přes 2 miliardy aktivních uživatelů měsíčně. Každých 60 sekund je na YouTube nahráno přes 500+ hodin nových videí.

TikTok

Krátké taneční videa tvořená pro zábavu, parodii anebo bez jakéhokoli účelu. Největší konkurence Facebooku a Instagramu na poli sociálních sítích. Platformu TikTok používá v ČR 1,1 milionů lidí. Čísla jdou stále nahoru. Nejvíce uživatelů na TikTok je věková skupina 13 – 24 let. Není tedy vhodné pro jakoukoliv inzerci.

LinkedIn

Pracovní trh online v sociální síti s funkcemi vedených blogových a skupinových vláken. Trochu čísel a faktů o LinkedIn. V ČR využívá 18% lidí sociální síť LinkedIn. Uživatelé LinkedIn tráví na platformě v průměru 30 minut denně.

Twitter

Krátké zprávy původně pro novináře s hashtagy se sdílí dnes mezi mladou i starou generací. Krátké tweety s maximální délkou 280 znaků. 

Toto jsou jen základní fakta. Podrobněji a více informací o každé platformě se dočtete po kliknutí na konkrétní sociální síť níže.

Social Networks je na celém světě nespočet. My se soustředíme na 6 nejrozšířenějších v ČR s největším zákaznickým potenciálem pro inzerenty a jejich kampaně.

Zde je seznam 20 největších sociálních sítí na světě:

KONTAKTUJTE NÁS

Obecný přehled služeb elektronického obchodování nikdy nestačí, aby se společnost rozhodla pro partnera. Pojďme si promluvit a zaměřit se na kompetence, které můžeme nabídnout pro váš obchodní úspěch.