Otevírání zákaznických účtů na sociálních sítích
Potřebujete začít či efektivněji spravovat své sociální sítě v rámci podnikání, firmy či vaší značky? Potřebujete někoho na správu sociálních sítí nebo vytvoření strategie social networks?
3 možné důvody startu vaší společnosti na sociálních sítích?
1
Brand neboli vaše značka
Zviditelnění značky, podělení se o příběh, zvýšení dosahu a možného zásahu značky na potenciální klienty i fanoušky.
2
Komunita, fanoušci, followeři. To jsou všechno potenciální zákazníci.
Budování komunity a otevřená komunikace je základ, proč jsou značky, společnosti a jejich marketéři na sociálních sítí aktivní.
3
Prodej vašeho zboží nebo služeb prostřednictvím sociálních sítí
Sociální sítě jsou dnes již také efektivním prodejním kanálem. Musíte ale vědět, jak je správně používat a znát specifika jednotlivých social networks.
Jakou sociální síť používat?
Na první schůzce si musíme povědět, kterým sociálním sítím se chcete věnovat. Zajímejte se o své stávající zákazníky, kde aktuálně tráví čas, na jakých sociálních sítích jsou aktivní. Kdo jsou vaši zákazníci? Kolik jim je let? Jaké asi mají zájmy? Dokážete si to vyspecifikovat? Začněte s jednou nebo dvěma sociálními sítěmi. Je to určitě lepší postup než si založit deset různých profilů a zkoušet štěstí systémem pokus omyl. Udělejte průzkum vaší cílové skupiny a stejně tak konkrétních sociálních sítích. Specifikace cílové skupiny a zákazníka je velmi důležitý úkol na začátku.
Váš plán a dobrá strategie
Dříve než začnete tvořit příspěvky na sociální sítě, vypracujte si strategii vašich aktivit. Co je cíl? K čemu má příspěvek nebo kampaň sloužit? Co chcete sdílet, formát příspěvků, jak budete komunikovat, jaká bude grafika, které dny se budou příspěvky zveřejňovat?
Dobrý akční plán by měl zároveň sloužit k tomu, abyste si připravili nejen cíle, ale i první sérii příspěvků, které vám pomohou ukázat další cestu a směřování. Snažte se být co nejvíce konkrétní a důslední.
Rozpočet a náklady
Hodně společností si vede pro sociální sítě oddělenou kategorii v rozpočtu marketingu. Spolu s akčním plánem a strategii musíte současně navrhnout rozpočet. Kolik peněz a času chcete do sociálních sítí investovat? Sociální sítě jsou spíše maratonem na dlouhou trať než sprintem na 2 týdny. Z tohoto důvodu si rozmyslete předem cíle i peníze. Předejdete tím tomu, že po pár týdnech budete muset úplně vše zpracovávat znovu a jinak.
A kdo to bude u vás dělat?
Pár klíčových otázek před samotným startem. Kdo bude mít u vás ve firmě na starosti sociální sítě? Kdo bude odpovědný za obsah? Kdo bude tvořit texty? Kdo bude řešit komunikaci, odpovídat na dotazy a reagovat na komentáře. Kdo bude pracovat na vyřešení případných problémů, které z aktivity mohou vzniknout.
Se vším umíme pomoci. Umíme přeměnit fanoušky v zákazníky. Ze zkušeností víme, jak zaujmout. S námi se už nebudete muset strachovat, jaký příspěvek dáte na Instagram, LinkedIn nebo Facebook další týden. Seznámíme se s vaší cílovou skupinu a vymyslíme kreativní obsah, který se na sítích neztratí.
Vytváříme publikační plány plné příspěvků a postů, které lidi baví, radí i inspirují. Neustále hlídáme novinky, testujeme, co na fanoušky funguje a sledujeme jejich reakce. Všechny aktivity pravidelně analyzujeme a vyhodnocujeme.
Správa sociálních sítí není jen o hezkém obsahu a lajkování komentářů. Sbírání srdíček je super ale o úspěchu nebo výkonu vaší kampaně to nic neřekne.
Pojďme probrat vaše plány. Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Naše práce je strategie, ediční plán, texty, grafika, nastavení kampaní a další související činnosti.
A o jaké sítě se dokážeme profesionálně postarat od A do Z? Se 6 platformami pracujeme dnes a denně od rána do večera. Ale pro podrobnosti klikněte již na jednotlivé odkazy níže.
KONTAKTUJTE NÁS
Obecný přehled služeb elektronického obchodování nikdy nestačí, aby se společnost rozhodla pro partnera. Pojďme si promluvit a zaměřit se na kompetence, které můžeme nabídnout pro váš obchodní úspěch.


